Retail Chains’ Strategies in Russia

  • Марина Юрьевна Шерешева National research university Higher School of Economics
  • Зоя Владиславовна Котельникова National research university Higher School of Economics
  • Vadim Radaev National research university Higher School of Economics
  • Ольга Анатольевна Третьяк National research university Higher School of Economics
Keywords: .

Abstract

Detailed description in the text

Author Biographies

Марина Юрьевна Шерешева, National research university Higher School of Economics

Доктор экономических наук, профессор кафедры стратегического маркетинга, руководитель Лаборатории сетевых форм организации НИУ ВШЭ, Москва, Россия

Зоя Владиславовна Котельникова, National research university Higher School of Economics

Старший преподаватель кафедры экономической социологии, научный сотрудник Лаборатории экономико- социологических исследований НИУ ВШЭ, Москва, Россия

Vadim Radaev, National research university Higher School of Economics

First Vice Rector
Doctor of Sciences in Economic Theory
Professor, Department Head. Department of Economic Sociology
Department Head. Laboratory for Studies in Economic Sociology

Ольга Анатольевна Третьяк, National research university Higher School of Economics

Доктор экономических наук, профессор, зав. кафедрой стратегического маркетинга, ведущий научный сотрудник Лаборатории сетевых форм организации НИУ ВШЭ, Москва, Россия

Published
2011-12-08
How to Cite
ШерешеваМ. Ю., КотельниковаЗ. В., RadaevV., & ТретьякО. А. (2011). Retail Chains’ Strategies in Russia. Journal of Economic Sociology, 12(3), 155-165. https://doi.org/10.17323/1726-3247-2011-3-155-165